.
Avui, demà i ara
- Descobreix el món de forma divertida a través de les pàgines d’aquest llibre, en el que trobaràs respostes a moltes preguntes per a nens i nenes de 2 a 4 anys.
- Quan ens hem d’afanyar? Quins són els dies de la setmana?
- Quins són els mesos de l’any?
Un llibre de coneixements bàsics per a nens i nenes, amb nombroses solapes que permeten entreveure processos, moviments i seqüències, dibuixos detallats amb grans descobriments i textos senzills per llegir i explicar.
Contingut
Per què de vegades tenim molt de temps? 2
Quan ens hem d’afanyar? 3
Què fas durant el dia? 4
Quins són els dies de la setmana? 6
Coneixes les estacions de l’any? 8
Quins són els mesos de l’any? 9
Què canvia durant un any? 10
Quan és el teu aniversari? 11
Ara i de seguida 12
Quines coses demanen més temps? 14
Quines coses demanen poc temps? 16
Quan va ser jove, l’àvia? 17
Autores
Susanne Szesny és una il·lustradora alemanya. Va estudiar Comunicació Visual a Münster i ha il·lustrat nombrosos títols infantils.
Daniela Prusse és originària del cantó suíss de Glaris. Després de la seva formació en magisteri, va viure diversos anys a Suècia i a Tailàndia. Parla sis idiomes i escriu llibres i articles per a revistes infantils i juvenils.
También podría interesarle...